Իմ ուսումնական ամառը

Ես ամառային արձակուրդին գնացել եմ լողավազան: Ես այնտեղ սովորել եմ լողալ և ջրի տակ շնչառությունս պահել: Դրանից հետո ես սկսեցի մենակս լողալ: Իսկ դրանից մի քանի օր հետո ես գնացի ձկնորսության: Այս անգամ ես բռնել էի ինը ձուկ և ես շատ ուրախացա, որովհետև առաջին անգամ էի այդքան շատ ձուկ բռնել: Հայրիկս ասաց որ, իմ բռնած ձկները Կարաս ձկներ էին: Մի օր էլ, որոշեցինք գնալ մեր գյուղ՝ հանգստանալու: Ես այնտեղ սովորել եմ հավիկներին կերակրել, դա այդքան էլ դժվար չէր: Ես մեր գյուղում անցկացրեցի մի քանի շաբաթ: Այդ օրերը շատ լավ անցան և ես հիմա ել կցանկանայի այնտեղ լինել: Ահա այսպես անցավ իմ ամարային արձակուրդը ուրախ և զվարճալլի:

Leave a Reply

